9 Mart 2014 Pazar

Ortaya Karışık Olsun


      Geçenlerde yeşil çayın faydalarını dinliyorum.Yeşil çay... Tamam çok faydalı, en başta zayıflamaya yardımcı ama ne bilim balık gibi kokmuyor mu ya bu. Bana mı tribi yalnız balık balık...
   ...
   Hapşurduğunda 'çok yaşa' demediğim için surat asan, hatta durumu abartıp içten içe ağır bozulan insanla karşılaştım. Sonra hemen uzaklaştım, kendine yetememek zor şey; sonuçta hapşuran sensin, banane. 
  ...
  Yapılan araştırmalara göre insanların en mutlu olduğu zaman dilimi cumartesi akşam 19:00 civarlarıymış. Bütün arkadaş, eş, dost vs. görüşmelerini demek ki bu vakitlere denk getirmek gerek. Frekans tutturmak bazen zor iş.
 ...
  Çok zamandır çiçek ile romantizm arasında bağ kurmaya çalıştım, türlü yazılar okudum, ikna olamadım açıkçası. Çiçek güzel ve nazik, hoş kokar. Romantizm duygu; sen bunu toprak grubuyla nasıl ilişkilendirdin yüzyıllardır. Bence. 
 ....
   Anlatılan bir konuya yorum olarak ' are you cola ' dediğinde topluca başka evrenlere seyahat edebilirsin. Tümden beyni bedeni alıp götürüyor tepkimeler.Şuursuzca paralele transfer gerçekleşti.
...
 Teoman'la Emre Aydın şarkılarda İstanbul kullanma işinde sağlam kapışır.
 ... 
  Kasti söylenen tırıvırılara gülüp geçmeli insan, ama yememeli, yutkunmalı ama sindirmemeli yeri geldiğinde kusarsın. Sıkıntı yok. 
 ...
  İyi gün kötü gün dostu diye ayırma işine ayıkamadım epeydir. Dostun iyi günü kötü günü nasıl oluyor? Bi kere adam müneccim mi nerden bilsin. Derdini söylemeyen derman bulamaz. Sen demezsen ben nerden bileyim. Dedin de kötü günde olmadık mı? 
  ...
   Cumartesi aşk günü, pazartesi aldatma günüymüş, paranoyanın atası bu tarz bi tespit herhalde. Yersen.
  ...
   Sonuçlarının kimseye bir zararı dokunmadığı sürece 'canım öyle istedi yea' nın çok gideri var. 
 ...
  Geçen baktım hala 'home sweet home'  bitmemiş. Sweet de bi yere kadar. Daha hiç  'ev tatlı ev şeker ev' diye paylaşana rastlamadım.Yaktınız beyinleri iyice aferin. 
  ...
   Evdeki tartı bozulunca denetlenmeyen müessese gibi oluverdik birden. Hemen yemek siparişleri, marketten stoklar gırla. 
  ...
  Çocuğunun ismini Yeter koyabilecek kadar çıldırmak, kendinden geçmek nasıl birşey acaba. Nasıl bir tahammülsüzlük derecesi.
  ...
  Çok çıkış aradım olmadı. Bu ülkede her yaştan insanın pepeyle yaşamayı öğrenmesi gerek.
 ... 
  Değer verdiğim zaman değişmeyen insanlar sipariş ettim. Defolu çıktı. 
  ... 
   'Du bakalım' kullananla 'dur bakalım' kullanan arasında çok kalın bir çizgi var aslında. 'Du bakalım' cılar bi kere zarif ve bunu muhtemelen başkasından ağız alışkanlığı edinip başkalaştılar. 'Dur bakalım' kullanan birine denk geldiysen orda hakkaten bi dur bakalım. 
  ...
   Anlatır dinlersin, sen anlatırsın 'boşver kanka yea takma, salla' ? Peki ben az önce sana öyle mi dedim, en az yarım saat derdine ortakçı dedem miydi? Nesin sen? Çakma zekalı.
 ... 
  Bazen hepisini bilemediğim yabancı şarkıların sadece tek bir dizesinde çıkışımı yapıyorum, Napim. Bilmiyorum. Sanki hepsini bilen arkadaşlar dinleyerek ezberledi, şarkısözü.net açıp karaokeleyemedim.
 ...
   Uzaya giden ilk sivil Türk röportajı: Elinize 66 maddelik acil durum bilgisi veriyorlar ama onlar laylaylom yea' dedi. Neden sonra anladım uzay kim biz kim. Hallederiz kafası işte.  
 ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder